Montessori Eğitmenlik Eğitimi

Bu eğitim Kimler için?


Anaokulu Öğretmenleri, Psikologlar, Sosyal Hizmet Uzmanları, Çocuk Gelişimcileri, PDR, Sosyologlar, Aile Danışmanları

Eğitim İçeriği

    Montessori Eğitim Pedagojisi
    Montessori Tarihçesi
    Montessori uygulandığı Sosyal alanlar
    Montessori Pedagojisinin Temel Belirleyici Özellikleri
    Görelik İlkesi
        Fiziksel Görelik
        Psikolojik Görelik
    Çocukların çocukluk özellikleri
        Düzen
        Planlama
        Öğrenme İştahı
        Güven Duyma - Özgüven
        Eşit ve Özgür Hissetme - (Karşılılık Kuralı)
        Aitlik Duygusu
    Bilinçaltı Özellikleri
        Buna bağlı araçların özellikleri ve tasarımı
        Çağrışım yapma
    Montessori Pedagojisinde Eğitici Tutum ve Davranışlar
    Montessori Eğitim Araçlarında Öğrenmeyi Destekleyici Özellikler
    Sonuç ve Değerlendirme
        Yakın Hedefler
        Genel Hedefler
    Montessori'de Ödül ve Ceza Sistemi

 Eğitim Süresi ve Şekli

Eğitim, internet ortamında uzaktan eğitim yöntemiyle verilmektedir. Eğitim süresi 30 gündür. Eğitime ait videolar ve dokümanlar uzaktan eğitim sistemine yüklenmiş olup, katılımcılar eğitim süresi içerisinde diledikleri gün ve saatlerde sisteme giriş yaparak eğitimlerini tamamlayabilirler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Büyük - Küçük Kavramı

Renk Deneyi :)

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE GEMS PROGRAMI